網頁

2017年1月6日 星期五

特濃朱古力梳乎厘




















特濃朱古力梳乎厘( 2杯份量,陶瓷烤杯直徑約 3寸,高約 2寸 )

材料:
蛋黃 20g,鮮奶60g,低筋粉35g,無糖可可粉10g,黑朱古力片20g(85%),
無鹽牛油15g,蛋白60g,砂糖25g




做法:

1) 蛋黃加鮮奶,用打蛋器拌勻,再加入已篩過的粉類拌成麵糊

2) 牛油與朱古力片隔熱水加熱融化,趁熱倒入麵糊內拌勻

3) 蛋白用電動打蛋器打至起泡,再分2次加入砂糖,快速打至九分發

4) 將1/3打發好的蛋白加入( 2 ),輕手拌勻,再把餘下的蛋白全部加入,
  用膠刮輕輕從底部刮起拌勻

5) 把麵糊填滿烤杯抹平,放入已預熱焗爐 190度烤約 25分鐘
   ( 烤杯內預先抹油並撒上均勻砂糖 )

6) 出爐後可灑上糖霜,趁熱食用








用了85%黑朱古力,可可粉也多加了一點,
苦中帶點甜的朱古力梳乎厘,我最喜愛!

如果吃不得苦,
黑朱古力濃度跟可可粉要減喔...:P

p.s.
苦親你唔關我事架...XD













































張學友-十二個音



8 則留言:

  1. 妳好鍾意食 souffle?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只愛吃自家製的,因外面的太甜唔合我口味:p

      刪除
    2. 我其實一直都好想整,但得自己一個人,好難就份量,又要一出爐就盡快食,所以無動力去試!

      刪除
    3. 如有朋友或老表上你家咪可整來一起分享囉:D

      刪除
    4. 其實我試過自己一個人在家也整,一個人食兩杯:P

      刪除
    5. 唯有係咁,不過身邊人多數都唔鍾意甜食! :(

      自己食哂兩盅都好喎,哈哈!! XD

      刪除
  2. 好中意濃濃的朱古力味!我無整過梳乎里,因為一出爐就要食,要就啱時間先得呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀這個唔等人的,要趁熱食^^"

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...