網頁

2015年8月18日 星期二

鳳梨酥





















鳳梨餡材料:

新鮮鳳梨淨重680g
砂糖150g
檸檬1/2個(榨汁)
麥芽糖50g


做法:

1)將一半果肉切粒備用,另一半用攪拌器攪打成果蓉

2)倒入電飯煲中,加入砂糖,加入檸檬汁拌勻

3)啟動電飯煲,不時攪動,煮至鳳梨汁液冒出的泡泡開始變少,
 加入麥芽糖,不時翻拌,直至鳳梨開始收乾即可

4)放涼後放雪櫃保存







鳳梨酥
8個長方模:6cm x 3cm x 2.5cm

皮材料:

低筋粉80g
高筋粉20g
糖粉25g
芝士粉5g
奶粉5g
無鹽牛油50g
全蛋30g

鳳梨餡:240g,分成8份,每份30g


做法:

1)牛油室溫回軟,加入糖粉攪拌均勻

2)加入芝士粉與奶粉拌勻

3)分數次加入全蛋攪拌均勻

4)分二次加入麵粉混合均勻,用保鮮紙包好放進雪櫃冷藏30分鐘

5)分成8等份(每份約25g)

6)包入鳳梨餡,放入模中整理,然後放在烤盤上

7)放進已預熱焗爐180度焗約10分鐘,底面倒轉再焗約12分鐘即可











一直不太喜歡吃鳳梨酥,
因為每次吃的都太甜...
直至某次大C送我的"微熱山x",
讓我對鳳梨酥改觀了...
不像過往吃的超甜,而且果肉吃得出是真正鳳梨呢,
我記得那次我跟F把那盒鳳梨酥吃光光...
超罪惡感的,嘻~:P

好想自己試試做鳳梨酥許久了,
沒有模具,拜託F幫我動手做了8個,還不錯呢!^^"
雖然烤出來的顏色不平均,外觀不好看...
但自家製的鳳梨酥真的好好吃,餡料是在外吃不到的酸甜滋味,
皮酥酥脆的...忍不了口...XD

希望下次再做的時候,外觀會美美的吧!







































被這首歌深深的吸引著,
不管是隔越時空與鄧麗君的合唱版,
抑或王菲的獨唱版,
喜歡他們,喜歡有感染力的動人歌聲...

24 則留言:

  1. 鳳梨酥我都一直好想自己整,因為自家製可以用 margarine,唔使一大陣牛油味!不過一諗到要買一大堆模就無興趣 lu!!

    我食過好多隻鳳梨酥,覺得「微熱山丘」完全唔係我杯茶,妳實明白箇中原因嘅,哈哈哈哈!!! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實....我唔明白你係乜原因喎...0.o
      口味這回事...很難估的,個人喜好不同啊....
      如果用健康角度去諗...
      margarine仲唔健康....
      若你為了吃得健康點的話,
      選擇 margarine去代替普通牛油會更唔健康的。
      若你只係唔喜歡牛油味,其實margarine都係有果陣味吧...

      我沒有買模具,我是用卡紙造的:P
      我沒有吃過許多鳳梨酥,但我喜歡微熱山丘的,餡料不太甜,皮好酥好香。

      刪除
    2. 哈哈,妳唔記得我好怕酸咩?「微熱山丘」一入口我都已經酸到乸埋塊面喇,真係即刻變 "超人" 呀!!所以妳呢個酸精咪鍾意食囉!妳之前咪話男仔多數都唔好酸嘛!

      我依家買嗰隻 margarine 無牛油味㗎,我睇過成份無奶固體同奶粉先買。

      用卡紙整咁叻?可以做到咁靚直角,真係要讚呀!而且好環保呢。

      刪除
    3. 唔係卦....這間你也覺得酸?
      咁那些超甜的一定合你胃口..哈~
      我自己煮的餡,也是偏酸的,我超愛!:P
      卡紙做模之前在youtube學來的,
      也不是我做啦,有幫手的:D

      刪除
    4. 係呀,我唔係好受得酸呀,就連請我食的老友,佢老公都話酸咗啲,反而另一位酸精女朋友就話超正,證明女人比較鍾意酸!!

      妳就好啦,有人幫手做模,既經濟又環保呀! ;)

      刪除
  2. 原先我也不愛吃,自從有明友從台灣帶來的品牌,卻發覺和以前的不一樣,超好吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣之前有許多都用冬瓜蓉加香精做餡,甜得好難吃的,
      用真材實料做的一吃便知了^^

      刪除
  3. 我覺得很完美,因為無論外型或餡料都剛剛好,我比滿分!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇!好開心有滿分^o^
      草也愛吃鳳梨酥?

      刪除
    2. 唔算瘋狂,但都喜歡嘅,但因為健康食少少咁喇!

      刪除
    3. 我都係少少...
      每次兩三個就夠
      嘩哈哈

      刪除
    4. 兩三個都幾魔鬼的了..哈~

      刪除
  4. 你講的那個"微熱山x",我也覺得好正.
    鳳梨酥你也整得到,巧叻囉.^O^.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,真係好正嘛^o^
      鳳梨酥唔難整喔:P

      刪除
  5. 剛巧最近有親友遊台歸來送我一盒 ""微熱山...",味道也是最啱我的呢 !

    看到妳做的 , 不由得想馬上再來一件...^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 他的出品確是真材實料的,吃得出有果肉,
      我想著想著又想吃了...^^

      刪除
  6. 我就唔食鳳梨酥,所以可以偷懶唔使整 :))

    回覆刪除
  7. 外觀都唔差喎!
    我好鍾意食鳳梨酥, 不過出面買個D唔係隻隻都咁好食, 今次可以試下自己整了,
    謝謝你的食譜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你^^"
      不用客氣,煮鳳梨餡時記得先試試甜度,因我這個偏酸的^^"

      刪除
  8. 你好Allie,刚刚发现你的博客,很喜欢呀,已经存在我的Bookmark 了, 想问凤梨酥为什么要加芝士粉?要买哪一种呢?不加可以吗? 我是很喜欢吃凤梨酥的,一定一定会自己试做。 谢谢

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你喜歡^^
      皮加點芝士粉讓其有一點點的鹹香,
      若不想加也沒關係的,可加少許鹽吧。

      刪除
    2. 謝謝你喜歡^^
      皮加點芝士粉讓其有一點點的鹹香,
      若不想加也沒關係的,可加少許鹽吧。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...