網頁

2014年1月22日 星期三

可可雙色吐司















可可雙色吐司
(圓柱型吐司模長度約20cm,直徑約11cm)


材料:

高筋粉300g,無糖可可粉7g,三溫糖20g,岩鹽3g,
鮮奶150g,水60g,無鹽牛油20g,白神山天然酵母6g

做法 :

1) 所有材料混合後(除牛油外),搓至光滑狀。

2) 加入牛油搓至有薄膜狀,將麵糰分成2等份,
  取其中一份加入可可粉搓勻,兩份麵糰分別滾圓蓋好,發酵至二倍大。

3) 輕壓麵糰排出氣泡,鬆弛約10分鐘。

4) 兩份麵糰分別捍成長橢圓形,然後重疊,輕輕捲起,放入吐司模內,
   最後發酵至8-9分滿。

5) 放進已預熱焗爐200度焗約35-40分鐘。



*加入可可粉時若感覺太乾可添加適量水份以便混合搓勻。











好喜歡這個圓柱模
我跟C各自買了一個回家

C近來對所有關於烘麵包的用具、麵粉、酵母之類的東東都甚感興趣...
她也愛上自家製麵包呢...^^
因為她,我試了許多從前一個人買不到的麵粉
25kg的昭和、皇后
還有白神山酵母
從前就是提不起勁去試
不過這酵母真的好貴...
我想試過便算了



















許久許久沒好好聽音樂
今天耳朵傳來的聲音清晰了
不再有隔膜
可以靜靜的享受喜愛的音樂
是好大的幸福





32 則留言:

  1. 好神奇呀~~ 切開原來係咁既樣﹗好靚呀﹗

    回覆刪除
  2. 個模邊度圓買咖?好得意呀!我都想買(≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是在淘寶買的
      妳可去這看看^^

      http://breadleaf.taobao.com/?spm=a1z10.1.0.0.NJ0RoR

      刪除
  3. 紋理好靚!門外漢覺得又似蛋糕又似麵包!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝阿妹姐,又真係幾似蛋糕樣^^

      刪除
  4. 白神可以養母種,長養長有~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不養了,因為家中的酵BB也不想放棄嘛^^"

      刪除
  5. 圓柱型吐司模好靚,請問喺邊度買㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是在淘寶買的
      妳可去這看看^^

      http://breadleaf.taobao.com/?spm=a1z10.1.0.0.NJ0RoR

      刪除
  6. 哇哇,原來係包包,仲以為係蛋捲呢!勁!

    回覆刪除
  7. 請問 ~ 如唔用白神山酵母,用新鮮酵母或用天酵,應用幾多分量 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用鮮酵大概10-12g左右
      天酵用100-120g左右

      刪除
  8. 好靚呀!真係好似波板糖車輪包!

    回覆刪除
  9. 幻想妳這個包包可當攬枕就好了!
    靜靜聽住音樂,攬住香甜包包,發緊夢都會流口水!呵呵…呵…

    回覆刪除
    回覆
    1. 草,我真係有個咁既形狀既欖枕架!晚晚攬住瞓:D

      刪除
  10. 我一直都好想整雙色麵包,但怕自己手腳慢,整好一個麵糰之後要用好多時間再整另一色麵糰,會令兩個麵糰發酵時間唔一致,但估唔到原來係做好麵糰之後先加入可可粉,咁樣容易搓得勻咩?

    我覺得白神山個效果都唔係真係想象中好得咁緊要,但又真係貴得好犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要看是什麼材料的,不是每樣也可這做法的呢。
      搓入可可粉時我是分3次,每次也要加入少許水份以便搓勻的。

      白神會貴,大概是貴在名氣吧,而且也被神級化了,不覺得跟一般速發酵母有很大分別...

      刪除
    2. 哦,原來又唔係隻隻材料都可以咁做呀!

      係囉,真係唔多覺得白神山有幾好,又話係長期被雪鋪蓋住,特別耐寒,冬天發酵咪又係咁慢!保濕功能又唔多覺好好,第二日食都一樣變乾。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...